Золоті правила педагога

Головне покликання педагога - виховання всебічно розвиненої особистості, тому у процесі навчання та виховання педагог повинен керуватись певними правилами, які у процесі всієї педагогічної праці повинні стати його звичками, а згодом й принципами і пріоритетами.

1. Прийшов у навчальний заклад— зроби розумне й шляхетне лице.

2. Щоразу, коли хочеться командувати дітьми, згадайте своє ди­тинство й про всякий випадок з'їжте морозиво.

3. Гроші й педагогіка — речі мало сумісні.

4. Нехай усі манекенниці світу, побачивши твою посмішку, подадуть у відставку.

5. Не заходь у душу до дітей, якщо тебе про це не просили.

6. Йти на урок треба з радістю, виходити - з приємною втомою.

7. Жартуй доти, доки не навчишся.

8. Пам'ятай: поганий лікар може забрати життя, поганий учитель — спопелити душу.

9. Приходити на урок треба настільки підготовленим, щоб знати точ­но: для чого прийшов, куди прийшов, що будеш робити і чи буде від цього добре і тобі і учням.

10. Щоразу, коли хочеться нагрубити кому-небудь, рахуй до мільйона!

11. Намагайся їсти й висипатися щодня.

12. Люби свою адміністрацію так само, як і вона тебе, і ти проживеш довге й щасливе педагогічне життя.

13. Ніколи не чекай похвали, але завжди намагайся її заслужити.

14. Люби кого-небудь, крім школи, і тоді в тебе буде все в порядку.

15. Якщо до тебе прийшли на урок, згадай, що ти — артист, ти — най­кращий педагог, ти — найщасливіша людина.

16. Говори батькам завжди найкращу правду про учнів, яку ти знаєш.

17. Пишайся своїми помилками, і тоді в тебе їх буде з кожним роком усе менше.

18. Вищим проявом педагогічної успішності є усмішки на обличчях учнів.

19. Якщо ти вмієш звичайний факт подати як відкриття й домогтися подиву й захоплення учнів, то можеш вважати, що половину справи ти вже зробив.

20. Пам'ятай: гарні педагоги живуть довго і майже ніколи не хворіють.

21. Віддай навчальному закладу все життя, а, вийшовши з його стін , почни нове.

22. Постарайся завжди бути здоровим.

23. Одягайся так, щоб ніхто не сказав тобі вслід: «Ось це була учитель­ка!».

24. Не спи на уроці — поганий приклад - заразливий.

25. Під час опитування зобрази на обличчі граничний інтерес.

26. Пам'ятай: якщо твій голос стає загрозливо хрипким, або занадто голосним, значить, ти робиш щось не те.

27. Добре, якщо пізнього вечора, коли ти згадаєш своїх учнів, облич­чя твоє осяє усмішка.

Методист училища: Ірина Олексіївна Лукомська
Кiлькiсть переглядiв: 563